Timur Alp Büyüyor:))

Timur Alp Ağkuş

2 Eylül 2011 Cuma

Acı Çikolata

Acı Çikolata 'yı geçen ahfta bitirdim aslında, fakat vaktim olmadı bloga yazacak.
Laura Esquivel Büyülü gerçeklik akımının yazarlarından biri diğerleri de çok yakından tanıdığımız Paul Auster, gabriel Garcia Marquez, Isabel Allende vs...

Acı Çikolata'da Meksika da yaşayan bir anne ve 3 kızının yaşamı anlatılıyor.Hikayenin büyük bir kısmı ise geleneklere göre evin en küçük kızı evlenmeyerek ölene kadar annesine bakmak zorunda olan Tita'nın ve sevgilisi Pedro'nun aşkı üzerine kurulu..
Çok kısa sürede okunan ve kütüphanemdeki baş köseyi alan içinde yemek tarifleri, aşk öyküleri, kocakarı ilaçları bulunan tefrika romanı mutlaka okuyun diyorum.
Kitabın filmide varmıs fakat sımdılık ben kitabın tadı damagımda ıken izlemeyeceğim.Belki sonra ama siz izlemek istersiniz diye 1993 yapımı bir film.
Size keyifli haftasonu dilerim.Bol kitaplı günler:))







4 yorum:

  1. ben çok severim bu kitabı kesin. Güney Amerika hikayelerini sevdiğim gibi.. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. deli anne: o zaman kesin okumalısın canım:)

    YanıtlaSil
  3. Ben bu kitabı Meksika'da okudum ve bahsedilen yemeklerin çoğunu yedim. Yemekler anlatıldığı kadar güzel değil ama kitap gerçekten çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap güzeldi gerçekten yemeklerin güzel olmamasına üzüldüm açıkcası:))

      Sil