Timur Alp Büyüyor:))

Timur Alp Ağkuş

13 Ağustos 2013 Salı

Timur'un Kitapları

Timur'a aldığım kitapları sevdiklerimizi sürekli sosyal alemden arkadaşlarım soruyordu. Bende niye bunlara bi post yapmıyorum dedim.

Ben daha doğmadan almaya başlamıştım kitaplarını, doğduktan sonrada devam ettim tabii ki. 
İstediğim gercekten kitap seven okuyan bir bebek cocuk olsun. Her anne gibi ellbette. 
Benim seçtiğim kitaplardan bazılarını fotografladım. 

Devamı gelecek, çünkü kitaplarımızın bir kısmı annane de . 

Onları da başka bir postta yayınlayacağım.

Bol fotoğrafa hazırlıklı olun derim. 

       Cin alileri sürekli okuyoruz ;)) 

  Sesli kitaplarımızı timur cok seviyor son 2 bucuk aydır daha bi farkında... 

Bunlarda hikaye kitaplarımızdan bazıları yaba yayınlarına ait. Pek keyifli  uyku öncesi ve sabah sütünü içerken okuyorum. 

Bunlar için az biraz daha büyümesi gerekiyor galiba çünkü sadece kırmızıyı öğrendi şuan göster dediğinde gösteriyor. 

Doğum günümüzde hediye gelmişti. Çok seviyor bunu içinde kapakların altına saklanmış araç sesleri var. Kaldırıp buldugunda arac ötmeye başlıyor timur çok seviyor diğer serilerini de alacağız. 

Bunlarda yaba yayınlarına ait hikaye kitaplarımız yazıları biraz uzun olunca şuan için bir süre sonra sıkılıyor timur ama ilerde daha cok işimize yarayacak gibi. 

Bebek dokun öğren kitaplarını biz 6 aylıktan beri kullanıyoruz. Çantamızda mutlaka bi tanesini taşıyoruz gittiğimiz yere arabayı kediyi köpeği ve daha bir sürü seyi bunlardan öğrendik. Şiddetle öneririm. 

Bunları yeni edindik. İçinde ki resimler biraz ufak ama timur gün akşama kadar 1000 defa sayfalarını acıp bakıp kapatıyor bu da bişey elbette o yüzden ilerisi için çok iyi bir seri bence.. 

Bunlarda üsteki serinin diğerleri .. 

Kitaplarımızdan bir kaçını bunlar diğerlerini de en kısa zamanda yazacağım. 
Umarım annelere yol gösterici olur. 

Sevgiler 

Öperiz 















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder