Timur Alp Büyüyor:))

Timur Alp Ağkuş

10 Ekim 2011 Pazartesi

İskender - Elif Şafak

Elif Şafak kitaplarını okumayı Aşk'tan sonra bırakmıstım.Çünkü peşbeşe o kadar fuzuli kitaplar yazıp piyasaya hiç pahasına satısa cıkarmıslardı ki artık edebiyat zihniyetini yitirmiş olduğunu düşünmüştüm.İskender'i arkadasım hediye etti ve okuyayım dedim,yoksa kesinlikle alıp okuma taraftarı değildim. Kitap töre, cinayet, yasak ilişki gibi şimdilerde cok sahit olduğumuz klasik bir konuyu içeriyor.Roman sonu ile baslıyor aslında ama geri dönüşlü o kadar cok hikaye o kadar cok karakter var ki neden bu kadar detaya girilmiş dedirtiyor.Hele İskender'in yazdığı mektuplar var kitapta ki yazı stili okumayı o kadar zorluyor ki neden başka yazı karakteri kullanmamıslar diye düşünüyosun.Bu kadar karaladım kitabı fakat her zaman ki Elif Şafak sadeliği mevcut kitapta, sadece Elif Şafak okumak için okuyabilirsiniz, ama herkes okuyor, konusuyor ben de okuyayım diyenlerdenseniz veya yazarı ilk defa bu kitabıyla tanıyacaksanız kesinlikle okumayın diyorum.Cok daha güzel ve özel konulara sahip bir sürü kitap var piyasa da onlara zaman ayırın İskender için vakit  öldürmeyin.

Keyifli haftalar ve İyi okumalar diliyorum tüm kitap severlere..


1 yorum:

  1. "Elif Şafak kitaplarını okumayı Aşk'tan sonra bırakmıstım.Çünkü peşbeşe o kadar fuzuli kitaplar yazıp piyasaya hiç pahasına satısa cıkarmıslardı ki artık edebiyat zihniyetini yitirmiş olduğunu düşünmüştüm."

    Daha iyi özetleyemezdim düşüncelerimi.

    YanıtlaSil