Timur Alp Büyüyor:))

Timur Alp Ağkuş

17 Şubat 2011 Perşembe

Velev ki ciddiyim / Gülse Birsel

Dün aksam üzeri internetimde oluşan sorun yüzünden elimin altındayken kısa kısaymıs deyip başladığım ve aksamına eve götürüp okudugum ve biraz önce biten süper komik ve tespitlerle dolu bir ktiap.
ben daha önce hiç gülse birsel okumadım ama gerek gag gerek avrupa yakası bayılarak izlediğim tv programları idi.
ama meger kitapalrını da okurken sesli kahkalar attırabılıyormus..ben beğendim ama diğer kitaplarını okumam için gene böyle bir sıkılma anımı beklemem gerekebilir..


Yeryüzü belki geleceğe dair en umutsuz dönemini yaşıyor. Bu ülkedeki, bu gezegendeki insanlar arıza vermeye başladı! Birilerinin kurguladığı berbat bir senaryonun içinde saf saf oynayan aktörler olduğumuzu keşfediyoruz yavaş yavaş. Ve öfkeliyiz. Keyifler kaçık, tepeler atık! Uçlarımız sivrildi, birbirimize batıyoruz. Hepimiz, ne demekse, öteki tarafa, gıcığız! Ve en mülayim olanımız bile bizleri bu hale getirenleri bir eline geçirse, son yılların en popüler protesto gösterisindeki gibi, ayağından pabucunu çıkarıp kafalarına atıverecek! De, edebinden yapmıyor! Hala inanıyorum ki son gülen ve de en gevrek gülen, bu silahsız, işinde gücünde, sakin, ahlaklı, kibar, sessiz çoğunluklar olacak. Dolayısıyle bu kitabın kapağı aracılığıyla, kitabı alanlar adına, yani vekaleten, hali pür melalimize katkısı olan bütün kifayetsiz muhterislerin alnının ortasına, ayakkabımı çtooong diye fırlatıyorum! Mizah en iyi silah, en iyi ilaç... Son yılların popüler deyişiyle Velev ki ciddiyim, Velev ki ıskalamadım ve pabuç tam yerine ulaştı! Heheheheheh! Siz var ya siz! Düşüncesi bile içinizin yağlarını eritti değil mi?! O zaman artık biraz gevşeyip gülebiliriz. İyi okumalar!( arka kapak)

1 yorum:

  1. “emeklilik statüsü, istediğin zaman istediğin sefilliği yapabilme ve bunun için imajınla, kariyerinle, sosyal hayatınla, aşk yaşamınla ilgili hiçbir bedel ödememe demektir. Sonsuz özgürlüğün formülü bir yerde! “ :)http://www.yorumhane.org/2012/09/gulse-birsel-velev-ki-ciddiyim.html

    YanıtlaSil