Timur Alp Büyüyor:))

Timur Alp Ağkuş

5 Ağustos 2013 Pazartesi

Samsun çocuklu gezmelere devam :)

Haziran ayında 4 günlüğüne memlekete bir tur yaptık..

Samsun'da ki kuzenimin düğünü için gitmiştik amaç hem gezme hem gönül yapmaydı.

Araba yolculuğumuz cok rahat geçti sabaha karşı 5 gibi çıktık yola..

timur uyuyordu neredeyse ankaraya kadar uyudu.

yanıma onu oyalacak hiç görmediği bi kaç oyuncağını, atıstırıp elini oyalayacak kraker, meyve ne yıyorsa hepsını aldım.

ankara'da hem biz kahvaltı yapalım hem o sütünü içsin diye mola verdik.biraz dolandı arabada oturmaktan sıkılmaya baslamıstı, onun keyfını yerıne gelınce de tekrar yolaa koyulduk.

sonra tekrar uyudu zaten, bizde güle oynaya samsuna varmış olduk :))

samsun'da gezdik, ayakkalarımızı denize soktuk, epey keyifli vakit geçirdik.

en son günde düğünü yapıp sabahına yola cıktık.

tatil işte istanbul'un karmaşasından kurtuldun mu kısa uzun tatil tatildir.:)

yolculgumuzun başlangıcı 

samsuna varış 

ankara'da corba içsin dıye mola verdiğimiz restaurant

samsun amnisos tepesi 

meşe tesislerinde aksam canlı müzik eşlğinde semaver keyfi

amazon adasından kareler



sevgiler

öperiz

2 yorum:

  1. Çok tatlı maşallah allah nazardan saklasın :)Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgil ipaylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim zaten geldim tesekkurler :)

      Sil