Timur Alp Büyüyor:))

Timur Alp Ağkuş

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Çocuklar için Meraklı Minik dergisi

Timur' a sürekli kitap alıyoruz, ana dergi kültürü başka birsey
Bende kitap okumayı sevdiğim kadar dergi karıstırmayı gidip gelip okumayı cok sevıyorum. 

Timur'da yaşına girdipinde babası ona süpriz yapıp adına ilk dergi aboneliğini gerçekleştirmiş. 

Tübitak'ın meraklı minik dergisi aslında 3+ yaş için ama biz erken davranıp almaya başladık. 

Timur coğu seyıne daha ilgi gostermiyor ama ben ona okuyorum. 
Her ay başka ek vererek içinde oyunlar var onları kurup oynuyorsunuz çok zevkli.. 

Sonra ilerde lazım olacak diye güzel bi yerde muhafaza ediyorum. 

Sizinde bu yaşlarda cocuklarınız varsa 
Şiddetle tavsiye edilir bu dergi.

Keyifli okumalar 

Sevgiler 


Öoeriz 


2 yorum:

  1. Biz de üyeyiz biliyor musun?İlerisi için mutlaka sakla, gerçekten çok faydalı oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşim aldığında niye aldın diye solenmiştim ama yok cok keyıflı bi dergi buyuyunce insallah guzel zaman gecırırız .

      Sil