Timur Alp Büyüyor:))

Timur Alp Ağkuş

10 Ocak 2012 Salı

Hafta Notları Vol.1

              Bu hafta sonu yağmurdan dolayı evdeydim.Pek mutluydum,işte hafta sonu anlarım:)


Biraz dergi karıştırıp bu hafta yapılacakları ajandaya not ettim ,çay ve çikolata eşliğinde tabi:)
Arkadaşımın bebeği için ördüğüm yelek yarım kalmıştı,onu tamamlayıp hızımı alamadım bir de patik ve saç bandı ördüm.

Sonra epey önce aldığım kumaşı mutfak masama örtü olarak diktim:) 

Biraz işe ara verip kitap okudum,ıhlamur içerek pek keyifli olmasa da :/

Akşama Behzat Ç. izlerken Şöyle keyifle yiyelim diye havuçlu kek yaptım,pek bi nefis oldu..ellerime sağlık:) 
     
Benim hafta sonum böyle verimli geçti umarım sizinki benimkinden daha güzel geçmiştir.


Herkese iyi haftalar dilerim..

6 yorum:

  1. ne güzel geçmiş h.sonun.
    örgüde bayağı yeteneklisin sen maşallah.
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. valla ben bile şaşırdım:)
    teşekkür ederim,tek yapabildiğim el işi örgü..

    YanıtlaSil
  3. masa örtüsü benim de var dikmek için bekleyen kumaşlar runner ve amerikan servisi yapayım diyorum sonra yakalarımı taşlıyım diyorum sonra oğluma papyon dikiyim diyorum bir fırsat gelmiyor:) yapmak istediğin her şeyi şimdi yap sonra vakit kalmıyor hoş çalışmassan kalır da çalışınca kalmıyor:))

    YanıtlaSil
  4. canım bende uzun zamandır yapayım diyordum olmuyordu,su son 4 ayımı pek bi verimli geçirmeliyim dediğin gibi sonrasında yapamayacağım hem çalışıp hem bebek olunca:)
    Şu sıralar kendimi örgüye dikime verdim.seri üretime devam,istediğiniz olursa seve seve yaparım:)

    YanıtlaSil
  5. O yelek ördüğünüz yün ip yok mu aaaah ah! Bebişime bahçıvan pantolon ördüm hırkasını da öreyim dedim. Yünü aldığım dükkan gittim kalmamış mı! Haydaaaaa! Oturduğum yerdeki bütün yüncüleri gezdim bulamadım, merkeze gittim en ünlü yüncü/düğmecisine orada da kalmamış. Şeysi btimiş neysiydi ya? Hah üretimi:) Kısmet işte napalım:) Allah'tan pantolonu bitirebilmişim:)Güzelim el emeği bebiş yeleğinizi görünce anlatayım anımı istedim:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. aklı karısık bi anne: ayy üzüldüm eminönü dolu bunlardan ( tabi istanbuldaysanız)neyseki pantolon bitmiş :) bende hamile kaldım kalalı etrafımdaki hamişler arttı, yapıyorum bişeyler çok bildiğimden değil:))

    YanıtlaSil