Timur Alp Büyüyor:))

Timur Alp Ağkuş

2 Ocak 2012 Pazartesi

90' LAR KİTABI ÇOCUK MU GENÇ Mİ?

Yitik Ülke yayınlarının dönem kitaplarının ikincisi olan 90'lar kitabı
bugün kitapçılarda.80'ler kitabını da büyük bir keyifle okumustum.
Kitap bana; kitabı hazırlayan Kadir Aydemir'in hediyesi..Bir kez de burdan teşekkür ediyorum kendisine..
Kitabı 111 yazar hazırlamış,90'lara yani çocukluğumuza götürüyor bütün hikayaler,( bazıları hariç)..
Tasolardan,Sanal bebek'e,kurt cobain'den, Barış Manço'ya, tetris çılgınlığına gibi o döneme sizi götürebilecek aklınıza ne geliyorsa iyisiyle kötüsüyle 90'lı yılları okuyorsunuz.
Belki 10 yıl sonra da 2000'li yılları yapar,bu zamanları anarız belli mi olur..
Alın okuyun,keyiflenin,üzülün,o yıllarınıza dönüp anılarınızı canlandırın..
Bol kitaplı günler sizin olsun..
keyifle kalın...

4 yorum:

  1. 80'ler kitabını okumuştum,bunu da merak ettim bak:)

    YanıtlaSil
  2. bende alıp okumak istiyorum 90 larda çocuk olduğum için yanından geçip gidipte zamana damgasını vurmuş bir çok şeyi kaçırmışımdır mutlaka hafıza tazelemek iyi olacak
    http://ucamayancadi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. 80lerde Çocuk Olmak kitabını okumadım. 90larda Çocuk olmak daha çok ilgimi çekse de bir ara ikisini de okumalıyım sanırım;)

    YanıtlaSil
  4. kitap kurduyum ben: bence de oku canım bazı tespitler epey iyi:))
    uçamayan; tam senlık demekki,keyifle okuyacaksın emın ol:)
    ayşen ılgın: canım benım ıkısıde deger oku bence bıraz elındekı kıtapları hafıfletınce:))

    YanıtlaSil