Timur Alp Büyüyor:))

Timur Alp Ağkuş

17 Kasım 2011 Perşembe

and we are THRILLED

Son günlerde ki gündemimin özeti,


Bir bebeğimiz olacak seninle burnu sana, ağzı bana benzeyen.Erkek olursa çok iyi laf yapacak ağzı babası gibi, kız olursa ağzı değil gözleri konuşacak annesi gibi.Kavgalarımız olacak seninle hayır önce anne dedi yok yok baba dedi diye.Erkek olursa annesini daha çok sevecek herkes gibi, kız olursa sen olacaksın ilk aşık olacağı adam.Küçücük elleri ile saracak tüm benliğimizi ismini ben vereceğim, soyadını senin verdiğin gibi.

2 yorum:

  1. Ben bu yazıya bayıldım.
    Ne kadar sade ama aslında ne kadar derin.
    Kelimelerin büyüsüne çok inanırım, bu yazı da bütün büyülü kelimeleri bir araya toplamış.
    Anlamlı tarihe atılabilecek en güzel yazılmış not budur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bende çok seviyorum bu yazıyı, herşeyin anlatıldığı o ilk duygular bunlar..
      herkes böle güzel şeyler yaşasın hep:)

      Sil