Timur Alp Büyüyor:))

Timur Alp Ağkuş

14 Haziran 2011 Salı

Har Bir Kıyamet Romanı / Murat Uyurkulak

Murat Uyurkulak'ın okuduğum ikinci kitabı.Har'ı böle tanımlamış yayınevi; Bu ülke, ki Netamiye derler adına, ulu bir ejderhanın mide fesadından doğdu. Biz oradaydık, gördük her şeyi. Kıyametin yarım boy küçüğü bir alamet gündü. Yalan elbet, ulu falan değildi ejderha. Kanatlarından irin saçan, pespaye bir yaratıktı aslında. Hastaydı, uçarken kusuyordu sürekli. Şöyle son bir kez titredi, süzülürken ağzını açtı ve macunumsu fokurdak bir sıvıyı, uzun ince kilimler misali, kadim suyun ortasına seriverdi. Ejderha olgun bir armut gibi yere düşerken, macunkilim de hızla katılaştı, kabarcıklarından dağlar vadiler denizler hasıl oldu, bu ülke böyle vücut buldu.
Üzerinden her daim ekşi kokulu dumanlar tütmesi ondandır."
Yazar kitabında hayali bir dünya kurgulamış adı Netamiye!
Yakın tarihimizi fantastik kahramanlarla ve zeki cümlelerle aktarmış bize yazarımız.Birsürü yamuk insan ve onların hikayesi aslında bizim hikayemiz.
Ben Tol kitabını önce okuyunca daha yüksek bir performans bekleyerek okudum kitabı bu tabi ki birazcık hayal kırıklığı yaşattı bana.Naçizane tavsiyem Tol'u önce okuyun ve mutlaka okuyun.Yetenekli kalemi kahramaları cok iyi işlemiş.Fantastik öğelerden hoşlanmadığım halde cok sevdim bazı karakterleri.Neler yazabilirim bilmiyorum çünkü tarifi zor bir kitap.

"çizmeleriyle meşhur bir yazarın karıştırılmış romanlarını basınca, acil servisler kahkahadan tıkananlarla tıka basa doluyor.O romanlar ,hayat da kurtarıyor.bir kış gecesi,dağ başında bir istasyonda mahsur kalan yolcular, çizmeli yazarın kitaplarını sesli sesli okuyup gülerek donmakta kurtuluyor"kitaptan alıntıdır.

 Okunacak listenize Murat Uyurkulak Kitaplarını eklemeyi sakın unutmayın!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder