Timur Alp Büyüyor:))

Timur Alp Ağkuş

28 Mayıs 2011 Cumartesi

Tatlı Rüyalar Psiko - Absürd Romantik Komedi / Alper Canıgüz

Kitabı az önce bitirdim.Hemen paylaşayım ve hala okumayan var ise çok şey kaçırdığını bilsin ve koşup alsın diye yazıyorum..
Alper Canıgüz'ün okudugum 2.Kitabı ve görüyorum ki yanlış tercih yapmamışım.o kadar yerinde cümleler, argo sözcükler, küfürler bilimsel terimler kullanıyor ki insanı kendınden alıyor.
Konuyu kısaca şöle açıklayabilirim; bir profesör,bir hırsız,Fransız kökenli bir Türk, rüyalarıyla başı dertte olan bir adam ve bunlara eklenen başka karakterlerle herşeyin iç içe geçtiği aslında hepsinin tek birşeyin peşinde olduğu ama herkesin kendince bir hikayesi olan karışık gibi görünen sırdaışı bir hikaye ortaya cıkmıs.iyi ki de cıkmıs:)
Ben iki günde okudum o da iş yogunluğu sebebiyle bir solukta okunacak bir kitap herkes hemen okusun:))

www.afilifilintalar.com'u da ziyaret edin çete elemenlarıyla tanışın.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder