Timur Alp Büyüyor:))

Timur Alp Ağkuş

25 Mayıs 2011 Çarşamba

BİZİM BÜYÜK ÇARESİZLİĞİMİZ

Buaralar birkaç kitabı bir arada okumaya çalışıyorum.sanırım birine konsantre olamamaktan birini bırakıp birine başlıyorum.sonra öbürüne geri dönüyorum falan bir karmaşa anlayacağınız.iş güç yoğunluk derken bir tanesini ancak biraz önce bitirebildim.
BİZİM Büyük Çaresizliğimiz – Barış Bıçakçı
kitabı sadece güzel ismi bile için okuyabilir insan.Ama benim kitap için düşüncem;
"Kusursuz tatlı bir anlatımla, evlerinde bir süre için kalmaya başlayan genç bir misafire aşık olan iki orta yaşlı arkadaşın öyküsünü, birinin ağzından dinledim."

Bitmemesini dilediğim için belki de bu kadar uzun sürdü okumam tam bir hafta..
Bu aksamda filmini seyredeceğim.ruhumu teslim alan bu güzel hikaye aklımdan cıkmadan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder